Trainingen Gespreksvaardigheden

Onze gespreksvaardigheden trainingen laten zich omschrijven als praktisch, concreet & (direct) toepasbaar binnen de context van jouw eigen praktijk. 

Om dit te kunnen bereiken is het belangrijk dat jouw (werk) context het uitgangspunt vormt en je na de training voldoende vertrouwen voelt om je nieuw verworven vaardigheden ook echt toe te kunnen passen in de situatie die voor jou van belang is.

“Het belangrijkste in communicatie is te horen wat niet gezegd wordt.”

Aanbod & opbrengst

Assertiviteit in jouw (werk) situatie

Na deze training ben je vaardiger geworden in het  van je eigen grenzen en heb je tegelijkertijd geleerd de reactie van de ander op te vangen.
 

Effectief luisteren

Om op een professionele manier met je klanten of collega’s te kunnen werken dien je te beschikken over gespreksvaardigheden waarmee je jouw doel bereikt.

Na het volgen van dit traject beschik je over deze vaardigheden en ben je instaat beter op je gesprekspartner af te stemmen en meer (klant)tevredenheid te creëren.